افراحے
اهلا وسهلا بك
على فين لحظه لحظه
ماراح اتركك حتي تسجل معانا
افراحے
اهلا وسهلا بك
على فين لحظه لحظه
ماراح اتركك حتي تسجل معانا
افراحے
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
افراحے

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمل 60 نكته

كاتب الموضوعرسالة
ميدو مشاكل

اجمل 60 نكته Empty
مُساهمةموضوع: اجمل 60 نكته   اجمل 60 نكته I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 9:43 pm

في واحد مفلس جاي في الطريق فوجد حافلة في حادتة سير ولما صعد اليها راى الضحايا ففكر ان يقطع ادنه ويضعها امامه لكى ياخد التعويض فلما قطعها سمع اكشششن يصورون فلما
فيه مدرس كل مايقول للولد قل دجاجه يقول دداده طفش المدرس وقال قل لأبوك يجي بكرة يوم جاء الأبو قاله المدرس كل السالفه قال الأبو : هذا اللي مدنني

فيه مرة واحد فرأ هذه النكت طب ساكت ههههههه
مرة إستاذ إنكليزي عم يعطي طلابه درس عن معنى وندرفل بالعربي.فقال لهم : يا طلاب وندرفول معناها راثع مين بدو يعطيني جملة مفيدة على وندرفل قام طالب قلله : أنا عندي جملة فقال الأستاذ شو جملتك فقال الطالب : آي وندرفل سندويشتين فلافل مبارحة المساء والطالب يقصد :أنا راقع سندويشتين فلافل مبارحة المساء
كان في واحد يريد ان يسابق سياره مونيكا وكان صاحبه قلق من الخساره وذهب صاحبهو يفكر في خطه فلما بدء السباق قال صاحبهو البلديه البلديه وراح صاحبهو يركض حتى سبق السياره
بتحبو نحكيلكم نكته تبدا من تالي ......... اضحكوا قبل
فيه واحد عنده هدف في الحياة ........ صار تسلل ههههههههههههههه
مدرس تاريخ .......... يشرح درس العرب العاربه والمستعربه؛؛؛؛ فجئه شاف طالب فى اخر الفصل نايم ؟ صاح عليه وقام الولد وقله عرف الحضر ؟ قال : عباره عن كائنات حيه ناعمت الملمس تعيش وتتكاثر فى المدن وفريسه سهله للبدوان
التق كدابان احدهما من القطب الجنوبي و
الاخر من الشمالي فقال الاول ان البرد عندن كبير لدرجة ان النار قد تجمدة فقال الثاني امالبرد عندنا وصل الى درجة اننا لا نسمع الكلام حتى نضعه في الماء الساخن
جندى امريكى يقول لزميله البريطانى : نحن نحارب من أجل الشرف بينما انتم فمن اجل المال ... فرد البريطانى : نعم فكل دولة تحارب من اجل الشئ الذى ينقصها
واحد معه سيارة 126 صغيرة واقف فى اشارة مرور و وقف بجوارة واحد معه سيارة مرسيدس بتاع 126 اتغاظ منه فقاله تبدلالسيارة انا السيارة بتاعتى فيها عفريت لما اطلب منه حاجه ينفزها وراح مصفق للعفريت ولما ظهرله قاله انا عايز واحد شاى وواحد قهوة للبيه وفعلا العفريت نفز المطلوب المهم بتاع المرسيدسي طمع و قال فى باله ان العفريت هينفزله كل حاجه فوافق وبدل السيارة و اخز 126 و راح وقف فى الصحراء و صفق للعفريت ولما ظهرله قاله انا عايز 1000000 دولار راح العفريت قاله انا اسف يا بيه انا بتاع شاى و قهوة بس هههههههههههههههههههههههههه
اراد رجل اعمال قروي ان يقتح قاعة لبناء الاجسام فاراد ان يعلق لافتة فراى من بعيد لافتة مكتوب عليها تصليح العجلات فكتب على لاقتته تصليح العضلات ها ها ها ها ها
بخيل يقول لعياله انجحوا في الامتحانات بوديكم تشوفون يهال ياكلون ايس كريم حلوة صح
قروي سألوه قل فاكهه بحرف الدال قال دزر قصده جزر
اثنين يرقصون راب ، شافهم واحد مسطول ، قام يفارع بينهم !!!!!ها ها
في دجاجه ضربتها كهربه بيضت بيض مسلوق
فيه مره واحد نصراوي زوجته تولد قالو له تبي بنت ولا ولد قال ابي بطوله هههههههههههههه طبعا انا نصراوي
مرة واحد فرح مات كا كا كا كا كا هتموتو من الضحك
واحد ومراته وعياله التلاته كانوا ركبين القطر وبعدين طلع عليهم حرامي فقال للراجل "طلع الفلوس الي معاك" فقلهم مش معايا فلوس وضحك وبعدين الحرامي قلوا"حتطلع الفلوس ولا نرمي عيالك من القطر" قالهم مش مطلع قام الحرامي رامي عيالوا وقال "حتطلع الفلوس ولا نرمي مراتك" قالهم مش مطلع وقعد يضحك قام الحرامي رامي مراتوا من القطر وقالوا "يا راجل رمينا عيالك ومراتك وبرضوا بتضحك قام قالهم"""" منا عارف انتوا الكاميرا الخفيه"" ههههههها
فيه مره يمني وامريكي وفرنسي راكبين في طايره قالو نشوف مين يعرف انه فوق بلده الامريكي نزل يده قال نحن الان فوق نيويورك قاله الفرنسي واليمني كيف عرفت قال لمست الابراج الفرنسي نزل راسه قال نحن الان فوق باريس قال له اليمني والامريكي كيف عرفت قال شمات ريحة العطورات اليمني نزل يده ورجعها قال انا الان فوق صنعا قال له الفرنسي والامريكي كيف عرفت قال نزلت يدي وفيها ساعه رجعتها بدون ساعه

كان في واحد صعيدي دخل حديقة الحيوانات وفوت راسه بقفص الاسد قام ركض الحارس لعنده وقال له بتعمل ايه قام قال له ايه حاناكلوا اااا
صعيدي جه يشرب القهوه الكراسى وقفت فى ظوره
جندي عراقي راح لبيت كويتي من اصل ايراني وساله عندكم اسير راح جابله راعي البيت عصير
وحده قروية تنومت بالمستشفى وجابو لها عيش وملوخية اكلت العيش واتحنت بالملوخية
سال معلم التلميذ 10-10 = كم فاجاب التلميذلااعلم فقال المعلم عندكم 10 غنم راح والدك الى السوق فقام ببيعها فكم بقي في البيت فاجاب التلميذ يبقى الشبك
في واحد بخيل مات من السهر ليه؟؟؟؟؟؟؟ عشانه حلم انه يوزع فلوس وحلف انه ماينام ههههههههههههه
فية قروي انحرق ومتنوم في عيادة العظام ليش ........ اخوه طفاه باالكريك.هههههههه
فيه واحد قروي احترق وودوه قسم العظام ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخوه طفاه بالعصى
غنماية صغيرة سالت امها : اماع وين اباع امها ردت عليها : انباع
كان صدام متخفي بزي كردي فراح اشتره قيمر من امراه عجوز فاعطاها فلوس رفضة تاخذ منه فقل الها ليش ماتاخذين فلوس فقالت له انت صدام حسين فخاف صدام بان انكشف امره فقال الها شلون عرفتي فقالت اني عزة الدوري
في واحد قال لستو يا تيتة تاكلي زبدية رز بلحليب ولا تتجوزي قالتلو يا ابني ما عاد في سنان للرز بلحليب
دكتور سنان كان مصاحب شله و خلع منهم
ليش ؟؟؟؟ ما يخلو نسوانهم يطبخوا للللللييييييششش؟؟؟؟؟؟ لان للغاز عيون
فيه وفد زار صدام ولما خلصوا طلع الوفد من عنده بعدها حاول يدخن سيادة الريس مالقي الولاعة شك في الموضوع واتصل على البوابة وقال حققوا مع الكلاب الي خرجوا من عندي شكلهم اخذوا ولاعتي الذهبية بعدها سيادة الريس شاف الولاعة طايحة تحت رجليه بعدها لتصل بالوابة مرة ثانية وقالهم لقيت الولاعة خليهم يفلوا قاللو مانقدر ياسيادة الريس قالهم ليش؟؟؟ قالولو حققنا معهم سيدي نصهم ماتوا اثناء التحقيق والنص الثاني اعترفو ا سيدي --يا يايا يا
مدير مدرسة عمل فرح وزع علي المعازيم ارقام جلوس
واحد عنده ثلاث ابناء بيض وولد اسود ودايما شاك بأن الولد الاسود مو ولده يوم جت مرته بتموت قالت له ابي اقول لك الحقيقة قال لها أكيد بتقولين ان الولد الأسود مو ولدي قالت لا كلهم مو أولادك بس الأسود
سأل الأب ابنته بعد امتحان القيادة هل نجحت فى امتحان القيادة ؟
لا أدرى .. فالممتحن لا يزال فى المستشفى
في واحد وشو مليان حبوب فتح إجزخانة
في واحد مجرم قبض عليه في القسم ساله الضابط انشاء الله مافي عوجه قال عوجه بسيطه كتلنا الوالده
مرة واحدة كانت عايزة تصغر نفسها شربت دوا رجعت 20 سنة لورى ولما ابنها ايجا بيسالها مين الواد الصغير ايلى على حجرك قالتله اسكت ياولة دة ابوك شرب الدوا كلة
مره هندي تضارب مع واحد عربي وكان عاوز يقول له يا ابن الحرام ..... قال انت ماما واحد .. بابا كتير
في باريس بفرنسا، فيه رجل فقير يدق على منزل من اجل طلب شئ ياكله، وصدفة يدق على منزل عائلة يهودية، يخرج رب العائلة والملعقة في يده، ويطلب من الفقير ماذا يريد، فيقول له الفقير انه لم يأكل منذ اسبوع، فيقول له اليهود هل تأكل الاكل القديم ، فريد له الفقير بنعم، فيقول له اليهودي بان يرجع غدا حتى يعطيه الاكل ... هههههههههههههه
بخيل يقول لعيالة اوعدكم اذا نجحتو في الامتحان بوديكم تشوفون اولاد ياكلون في كنتاكي
واحد مسطول راجع البيت كل مايحاول يفتح الباب يترنح ، ويترنح ابنه بص له من الشباك وقال له بابا أحدف لك المفتاح قال الأب بصوت أجش المفتاح معايا ياواد احدف خرم الباب
في واحد مفلس جاي في الطريق فوجد حافلة في حادتة سير ولما صعد اليها راى الضحايا ففكر ان يقطع ادنه ويضعها امامه لكى ياخد التعويض فلما قطعها سمع اكشششن يصورون فلما
فيه مدرس كل مايقول للولد قل دجاجه يقول دداده طفش المدرس وقال قل لأبوك يجي بكرة يوم جاء الأبو قاله المدرس كل السالفه قال الأبو : هذا اللي مدنني
مدير مدرسة عمل فرح وزع علي المعازيم ارقام جلوس
اراد رجل اعمال قروي ان يقتح قاعة لبناء الاجسام فاراد ان يعلق لافتة فراى من بعيد لافتة مكتوب عليها تصليح العجلات فكتب على لاقتته تصليح العضلات ها ها ها ها ها
جندي عراقي راح لبيت كويتي من اصل ايراني وساله عندكم اسير راح جابله راعي البيت عصير
فيه وفد زار صدام ولما خلصوا طلع الوفد من عنده بعدها حاول يدخن سيادة الريس مالقي الولاعة شك في الموضوع واتصل على البوابة وقال حققوا مع الكلاب الي خرجوا من عندي شكلهم اخذوا ولاعتي الذهبية بعدها سيادة الريس شاف الولاعة طايحة تحت رجليه بعدها لتصل بالوابة مرة ثانية وقالهم لقيت الولاعة خليهم يفلوا قاللو مانقدر ياسيادة الريس قالهم ليش؟؟؟ قالولو حققنا معهم سيدي نصهم ماتوا اثناء التحقيق والنص الثاني اعترفو ا سيدي --يا يايا يا
كان احد العمال يجد صعوبة كبيرة في الاستيقاض للالتحاق بالعمل فلم هدد بالفصل من قبل المدير عرض نفسه لطبيب فشكى له امره فوصف له الدواء فلما شرب قرصا منه نام نوما عميقا واستيقض قبل أنيرن المنبه والتحق بعمله وقال لمديره إني اشعر بنشاط واستيقضت قبل ان يرن المنبه فقال المدير هدا شيئ جيد لكن اين كنت طيلة الايام الثلاث الماضية هههههههههه
واحد في العراق طلع يركض في الشارع سارق مكيف لحقته أمه تقول : تعال عيني هاي بيتنا؟
في صحفي قاعد يحفر في أحد القصور العراقيه وحصل رقم نقال الصحاف وزير الأعلام العراقي وأتصل عليه وقاله شنو رايك بكثرت السرقات في بغداد قاله: يابا أي سرقات هذا مهرجان تسوق
مره اهل ؟؟؟؟؟؟ عملوا حمله على الضباع يعني بدهم يقتلو كل الضباع بس سمعو الضباع بالخبر هربو ومن بين الهاربين كان هناك حمار حكولو ليش انت هارب ,حكالهم ايش بدو يفهم ؟؟؟؟؟ انو انا حمار مش ضبع
بعد هزيمة الزمالك أمام الأهلى خاف حازم أمام من غضب الجماهير لبس وحده ست وراح السوبر ماركت لوحده ست بتقولو الزيك ياحازم قلو حازمعرفتني منين قالوا انا حسام
في بدوي نايم جنب السرير تدرون ليش ؟؟؟؟؟
يخدع الناموس
واحد ؟؟؟؟؟ فحصه دكتور قاله معك سرطان فى المخ قال ؟؟؟؟؟؟ : الله اكبرمن وين اجانى المخ ههههههههههههههههه
نجحت دجاجة في شهادة الباكالوريا فسئلت في اي تخصص ستدروسين فاجابت قلئلتا ح قوق ح قوق
جرت مسابقه لصيد اكبر تمساح اشترك فيها امريكي وهولندي وصعيدي ذهب الامريكي وصاد تمساح كبير وبعدها جاء الهولندي بتمساح اكبر اما الصعيدي ذهب ولم يعد فقاموا المسؤولون عن المسابقه بالبحث عنه فوجدوه على النهر بيده عصا يضرب بتمساح صغير ويغني له اغنيه بابا فين
دكتور اطفال راح يتجوز وام العروسه بتسالو بتشتغل ايه قالها دكتور اطفال قالتله ومكملتش ليه يا ابني
اول مرة صنعت الجزائر صاروخ خافت كل الدول لماذا ؟؟؟؟
لان الجزائريين سماوه وين طاح طاح
فيه واحد طاحت عليه حاوية قال باهى اللى فاضية
محشش اتصل ببرنامج فتاوى على الهوا ...... قلهم ممكن اهدي
في واحد راكب بالطيارة قال لزوجته قومي هاتي كبيت ماي راحت وجابتله ماي وقالها هاتي مي مرة تانية راحت ورجعت من غير ماي لما سالها قالتله الزير اللي جبتلك منو المي لقيت واحد قاعد عليه
في اسد حصلوه يأكل موز ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لانه دخل الحديقه بي فيزة قرد
فية إيراني دخل الحمام يتسبح (يتروش) مرو اهلة يم الحمام إسمعوة يضحك قالوله إشفيك تضحك قال الماي ينزل نكتة نكتة
تلاتة بلديتنا أعدين بيحششوا راح البوليس عمل كبسة 2 هربوا و التالت استخبى في عربية البوليس ( البوكس) .ههههههههههه
فيه واحد سمين راح للدكتور يريد ان ينقص من وزنه فقال له الدكتور ان ياكل واحد سندوتش الصباح وواحد الظهر وواحد فى الليل فقط خرج السمين وبينما هو فى النزول من الدرج فكر بشى ورجع يسال الدكتور فقال للدكتور متى اكل السندوتش قبل الاكل او بعد الاكل
فى واحد زوجته دائما تقول ليه امى عندها الضغط جيب ليها حبوب الضغط قام قال ليها انت امك دى لو ما ازوجتك البجيب ليهاحبوب الضغط منو قالت ليه انت لو ما ازوجتنى امى كان جاءها ضغط
ذهبا اثنان معسكريان الى امريكا فراى احدهم مصعدا لنزل يدخل فيه شيخا يخرج شابا تدخل امراة عجوز تخرج امراة صغيرة فقال لصاحبه سوف ادخل هذا الباب لاخرج منه شابا صغيرا و جميلا، فقال له صاحبه لا تدخل ارجوك، فلم يسمعه فدخل في المصعد و بعدها خرج منه كلب من نوع كانيش، فبكا صاحبه و قال له الم اقل لك لا تدخل فماذا اقول لاهلك الان ههههههه
فيه مره واحد نذل اتصل على برنامج الأهداءات بالراديو وقال اهدي اغنيه بابا فين الي كل ايتام العالم ,,,,,هههههههههههه
واحد عنده ثلاث ابناء بيض وولد اسود ودايما شاك بأن الولد الاسود مو ولده يوم جت مرته بتموت قالت له ابي اقول لك الحقيقة قال لها أكيد بتقولين ان الولد الأسود مو ولدي قالت لا كلهم مو أولادك بس الأسود
سأل الأب ابنته بعد امتحان القيادة هل نجحت فى امتحان القيادة ؟
لا أدرى .. فالممتحن لا يزال فى المستشفى
في واحد وشو مليان حبوب فتح إجزخانة
في واحد مجرم قبض عليه في القسم ساله الضابط انشاء الله مافي عوجه قال عوجه بسيطه كتلنا الوالده
مرة واحدة كانت عايزة تصغر نفسها شربت دوا رجعت 20 سنة لورى ولما ابنها ايجا بيسالها مين الواد الصغير ايلى على حجرك قالتله اسكت ياولة دة ابوك شرب الدوا كلة
مره هندي تضارب مع واحد عربي وكان عاوز يقول له يا ابن الحرام ..... قال انت ماما واحد .. بابا كتير
lميدو مشاكل

اجمل 60 نكته
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-